en helt vanlig frisk vecka (10:e sep)

Friskt härligt väder, friska barn, en bra vecka med andra ord! Vädret gör ju att man bara kan vara på bra humör. Jag och Rasmus äter mellis ute varje dag, sånt tycker jag om, packa i nått gott och sitta och njuta i skogen, trädgården eller nån lekpark. Här kommer några bilder på melliskompisar.
     
Rasmus och Maja äter mellis vid plättbacken, Rasmus och Emma springer runt träd i skogen, fyra mammor och 8 barn äter mellis i solen(dock inte alla på bild)!

Jag och Olle har varit och hälsat på på jobbet. Det kändes intressant för det händer en hel del saker under tiden jag är ledig. Det byggs ut, en ny maskin har handlats in, det kommer att flyttas runt mm. Jag fick se mitt nya kontor vilket ekade tomt, kommer delvis få en ny tjänst, men jag kommer fortfarande att arbeta med planering och viss inköp. Så här fina kläder fick Olle av jobbarkompisarna. Ett pandakit!



I morse vaknade alla för tidigt så vid 7.20 tog jag och grabbarna cabben och sprang ut på en liten runda innan Rasmus lämnades på dagis vid 8. Sedan har jag och Olle haft en lugn förmiddag med sömnlur och gräsklippning. Daniel och jag har även målat takfoten denna vecka vilket var skönt att få gjort. Nått av det tråkigaste man kan måla enligt mig!! Jag och Rasmus har även tagit upp delar av potatislandet. Jag gräver och Rasmus plockar, perfekt!
  
hejhej!! /Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0