Smak på livet (21:a okt)

Smak på livet och vad det erbjuder, ja det har Olle fått uppleva denna vecka. Första lilla smakportionen har glidit ner. Igår börjades det med potatis, den gled in i munnen, cirklade runt litegranna och sedan ut igen. Han såg fundersam ut vad det var för goja som kom in i munnen. Idag såg han mer världsvan ut, det cirklade runt i munnen och sedan tror jag iaf att hälften gled ner i magen. Han såg då nöjd ut iaf!


Ja, förövrigt är jag singelmamma i 1 vecka framåt, vi har lämnat av Danken på tåget för vidare färd till Arlanda. Han ska ut på äventyr overthere. Ja, jag vet, jag är avis... resa... så kul... äventyr... Det var bättre förr, med äventyrliga resor. Var sak har ju sin tid, nu är det lekplatser som gäller. När jag blir pensionär ska jag avverka alla mina drömmars resmål!!

Idag har vi haft besök av delar av Rasmus föräldragrupp, från vänster: Tilde, Olle 4 mån, Max 6 mån, Maja 8 mån, Ida (som är Rasmus bästa kompis på dagis) och Rasmus. Vad många barn!!!

 

hej hej!! / Bodil


Kommentarer
Postat av: SS

Poodel!

Jag ringer dig när jag behöver mattips till Hedvig. Hon kör stadigt med milken, men det börjar ju bli dags snart.

2009-10-24 @ 16:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0