Myshelg med Olle (4:e okt)

I fredags skjutsade jag Rasmus och Daniel till tåget, de har varit hos farmor över helgen, men sitter i skrivande stund på tåget hem igen. Daniel var på 40 års fest igår. Han börjar bli gammal han när man börjar bli bjuden på 40 års fester.. haha. Tur att man är så ung själv :o) Som sagt så har jag och Olle varit själva hemma. Sovmorgon till 7.30 på morgonen. (Såklart med några amningar inräknade på natten.) Tänk vad lugnt och skönt att "bara" ha ett barn. Konstigt det där, men så fort vi fick två barn tycker man helt plötsligt att det är lätt att ha ett barn. När vi hade ett barn tyckte man att det var rätt jobbigt ibland att vara själv med Rasmus en hel helg...

Fin skylt som jag köpte idag, precis vad jag och Olle har gjort i helgen!

Idag har jag, Olle och Johanna varit på utflykt till metropolen Sågmyra. Shoppat på Lager 157 och affärerna runtomkring. Lager 157 är nog inte riktigt min smak, men vi lyckades såklart spendera några hundringar. Fina Villervalla mössor och tröja inhandlades från affären bredvid till grabbarna. Det bästa köpet denna dag!
  

Passade på att plantera några höstblommor när Olle sov. Är väl inget proffs på sånt, men det lyser upp nu när hösten har kommit på riktigt. Skitkallt ute idag!!
  
//Bodil


Kommentarer
Postat av: emma

vilelrvalla är sååå fint!!!!

2009-10-05 @ 19:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0