Hem ljuva hem (31:a okt)

Första helgen på hela hösten som vi är hemma alla 4 och inte har något speciellt för oss! Vi börjar repa oss från förkylningar som jag och grabbarna haft i veckan. Blev inte så farligt vilket var skönt. Idag har vi haft besök av 5 st tremänningar med föräldrar, vi passade på att grilla korv ute vid vår grillplatsen och lekte ute.

Danken har börjat bilat golvet på förmiddagen, ja projekt tvättstugan har blivit lite större än vad jag hade tänkt oss, men det tar vi någon annan gång.

På eftermiddagen så satte vi oss alla i soffan, jag och Danken låg och halvsov, Rasmus tittade på Nicke Nyfiken och Olle sov. En välbehövlig vilostund för hela familjen vill jag lova!! Sen blev det kupan för mig och Rasmus, hämtmat, tidigt i säng för Rasmus som än en gång inte sovit middag och nu blir det FILM! Så gött och så länge sedan vi satt och slappade hemma i soffan en lördag tillsammans!

Bilderna för dagen blir New York ala Danken
     
Fönstertvättare på skyskrapan, New York Rangers vs New Yersey, Manahattan.
vi fick fina presenter från Danken, jag fick bla en extern fotoblixt till min kamera! Rasmus fick en skinnpaj och baseboll kebba. Olle fick som vanligt ingenting... stackars småsyskon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0