Projekt tvättstuga.. (17:e nov)

.. som även har blivit att inkludera ett duschrum. I helgen har vi haft god hjälp så nu har det hänt saker minsann. Vi har ett snyggt golv i tvättstugan, dock lite småpyssel kvar innan vi kan börja ställa in skåp mm. Och den där rörmokaren verkar ju inte ha allt för bråttom hit.

Tvättstuga

Duschrummet, ja det kommer nog bli skitbra när det blir klart. Designen bidde inte riktigt som planen pga sneda väggar bl.a. men det blir toppen ändå!
 
duschhörnan har tagit form. Stommar till bastu.

annars mår vi fint, det är väl mest vi föräldrar som är slitna efter renovering och dåliga nätter. Det var ett uppskattande lugn över huset idag när Daniel och Rasmus var på jobb/dagis. Såå skönt att bara vara Olle och jag! Idag har jag och Olle varit och gjort pricktest. Det blev en stor röd prick mot mjölk så nu fick vi det svart på vitt. Det blir till att gå på diet för mig nu. Ja, jag kallar det för diet att äta mjölkfritt då det blir ett antal kakor och bullar mindre/dag. :o) Min söta sambo hittade dock mjölkfria mums mums på Willys så jag ska nog inhandla ett antal paket!!

Nu ska vi snart hämta storebror på dagis, undrar vad han har gjort idag, jag vet redan svaret på den frågan... jag har lekt med kuddar, byggt koja med Ida. Så svarar han varje dag! //Bodil

Kommentarer
Postat av: Carina

Va fint det kommer att bli. Ni är så duktiga. När jag ser vad ni har gjort känner jag en mycket liten inspirationslåga tändas hos mig när det gäller vår tvättstuga och badrum - men bara en liten låga.



Håller med om hantverkare - det är ju inte så att det brinner i knutarna där inte



Ha det bra!

2009-11-17 @ 14:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0