Motivation (11:e nov)

Motivation behövs till mycket, att träna, laga mat, renovera, städa, ja till mycket. Ofta får jag inspiration av kompisar och släkt att sådär ska jag jag också försöka göra, vad duktiga de är brukar jag tänka. Sista dagarna har jag vaknat med energi igen efter att varit inne i en tröttsam period och vips så kommer motivationen som ett brev på posten! TRÄNA, alla mår bra av att träna, ut och träna allihopa! Bestämde mig för att skärpa mig med träningen och la mig ner och gjorde 100 situps. Magen min fick nog en shock, sitter nu med världens träningsvärk i hela magen!

Hela tvättstugan målades igår av bara farten. Jag, Olle och Winnerbäck var ute och gick, härligt, glad i kroppen, lunch med Sara, det har blivit en god vana varje vecka, kul att snacka goja. Nu är energin tillbaka!

Det är tur att jag har vänner och släkt att inspireras av!


Järvsö, lilla badplatsen vid Ljusnans vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0