Grå vardag (30:e nov)

Idag måste det vara det gråaste dagen på året. I förmiddags undrade jag flera gånger om vi råkat gått upp 3 timmar för tidigt för det blev liksom aldrig ljust ute. Imorgon är det december och hög tid för snö, hoppas Kung Bore tycker det samma. Annars en rätt seg dag idag. Vaknade på tok för trött, dimma hela förmiddagen, "tvingade" både Rasmus och Olle att sova efter lunchen för den som behövde en middagslur i familjen var jag. Sagt och gjort, efter en del vaggande på Olle som inte var trött fick jag mig en välförtjänt tupplur så nu är jag människa igen.

Många har undrat hur det har gått för Rasmus med napparna och det har ju gått BRA! Han har frågat efter dem varje kväll, men det har stannat med en fråga. Han är mäkta nöjd över sin ishockeyklubba som han tycker är riktigt cool. Somnat på kvällen har också gått bra, bara 2 kvällar som var svåra. Det roliga är att jag och Rasmus har betydligt mindre konflikter på dagarna då det inte längre är något tjat om att han vill ha tutten. Såå bra att bli av med det på köpet! :o)

Jag och Rasmus har fixat här hemma idag. Imorgon har vi ju födelsedag i huset så vi har haft en del att pyssla med.

Så här såg familjen ut när vi var tillsammans med familjen Hermansson och fjällvandrade i Lövåsen för ca 2 månader sedan.
En sån här grå dag får vi inte glömma bort att vi faktiskt hade en helt underbar höst med strålande väder! Jag och grabbarna hann med många fina utflykter då! // Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0