Första föreställningen (21:a nov)

Idag har jag och Rasmus varit på teater för första gången. Astrid Lindgrens värld, Rasmus satt som ett ljus på stolen även fast vi satt rätt långt bak och inte såg så bra. "Ska de sjunga igen snart" frågade Rasmus? Sången och Pippi var bäst! Karlsson på taket var ju också bra, han som har en fläkt på ryggen.. hehe. Vad roligt att vi börjar få så stora barn att vi kan göra sådana här saker.

Rasmus var snygg på teatern i sin nya skinnpaj från NY. 

På förmiddagen var D på jobbet så jag och Rasmus var ute flera timmar i det fina vädret. Jag slet hårt i trädgården och Rasmus pysslade och hjälpte till. Istället för att Rasmus skulle sova middag så blev det korv och bröd vid grillplatsen, Chorizo hot dogs som jag kan rekomendera.

Olle mår fint, snäll på dagen och dryg på natten. Han har lärt sig att låta som en bil när han äter gröt, dvs gröt överallt. Mannen vid spisen idag, precis som det ska vara ;o) Snart en god lörsdagsmiddag på bordet!
trevlig lördag!!! // Bodil


Kommentarer
Postat av: emma

förstår inte vad de skall upp på natten o göra...

2009-11-27 @ 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0