Bingmans på roadtripp.. å Carlsson hemma! (8:e maj)

Tänk, en hel helg för mig själv... just nu känns det underbart. Kändes som jag hade sovmorgon imorse när kl ringde kl 6. Har inte ställt väckarklockan på flera månader, vi har ju en automatisk väckarklocka som kommer intassande varje morgon och väcker oss för tidigt. Rasmus och Daniel är i Källvik och sköter om båten, medan jag är hemma och sköter om mig själv.

Dagen har dock spenderats med jobbarkompisar, först jobbade jag heldag vilket jag vanligtvis inte gör, sedan direkt hem till en kollega som flyttat till ett väldigt mysigt torp där vi grillade i duggregn.

Bjuder på ett kort som är cirka 1 år gammalt på mina två pojkar! En bild som jag tycker mycket om.
Godnatt på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0