Vi firar fast jobb! (27:e mars)

Åhh vad skönt med fredag! Det ända som fattas är Daniel som är till fjälls med jobbet. Jag och Rasmus har haft en superbra avslutning på veckan. Vi har varit på badet efter dagis och plaskat & åkt rutschkana. Efter det så blev det Mc Donken då en annan kände sig helt slut för att ställa sig att laga middag. Vi passar på nu när pappa Bingman är borta :o)

Jag har fått fast jobb i veckan!!! Känns superskönt nu när jag snart ska vara långledig igen. Jag kan skatta mig lycklig nu när det är så många som lever med varsel och arbetslöshet, särskilt i den bransh där jag jobbar. Positivt nog så satsas det friskt på Dellner Couplers!

Idag har det varit indiantema på dagis, Så här såg Rasmus ut när jag hämtade honom. (fast utan hamburgare i munnen)




Bodil, magen och Rasmus busar. Rasmus tror att bebisen leker mycket med Lego i magen. Jag frågade honom om han trodde mamma hade lego i magen. Nej sa han efter en stunds fundering. Sen lös han upp och sa" mamma äta lego"
Hade inte tänkt mig en sån här bild, men blev ju rätt kul ändå!

Varje dag skottas det snö... Vad ska vi göra när snön har smält bort :o)

// Trevlig helg// Bodil

Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas du hade kul på badet utan mig. Blev rätt sur på mamma när jag inte fick bada, men det var iof ganska skönt att sova också ;) Men imorgon hoppas jag att vi ses! Kan inte du vara indian då?

2009-03-27 @ 21:57:31
Postat av: Lelivia

Hej Boraz! Nu har vi hittat hit! Synd att vi missade er idag! Väntade hela dagen på ett bus från fru BusBingman. Kram Kram

2009-04-01 @ 21:40:45
Postat av: Elisabeth Fransson

Hej

Vi har födelsedagsklas för Lucas här. Vi är alla samlade här. Kerstin har haft telefonkontakt med Gösta, så vi fick denna adress. Hoppas ni har det bra.

Hälsningar från alla (i Tidaholm filaregatan) :)

2009-04-03 @ 20:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0