Plus 3 dagar.. (12:e juni)

Sa till Daniel här om dagen att det blir dyrt att vänta på bebis. :o) Måste ju roa mig med något och det blir nästan alltid en shoppingtur varje dag! När jag jobbade så hann/orkade/prioriterade jag inte till att shoppa loss, men nu är det ju jätteroligt! Inredningsprylar, kläder till Rasmus, målarfärg, utegrejer, någon leksak, presenter, skor, utemöbler till Rasmus, halsband, smink. Ja det är väl litegranna av vad som har blivit inhandlat sista veckan.

Annars så händer det ju som sagt inte så mycket, vi schillar vidare i makligt tempo. Håller på att måla en board på vår lilla toalett i källaren. Inte det lättaste, blir inget toppresultat så det är nog första och sista gången som jag gör något sådant. Bjuder på en bild på en nyduschad Rasmus. Börjar bli långhårig!

  

Daniel och jag häftade ihop en sänggavel till vår säng i veckan. En budgetvariant, men man kan ju inte shoppa loss allt på en gång :o)


hej på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0