Lugn vecka och gästrummet invigt! (4:e juni)

Har lovat bilder på vårt fina gästrum i källaren som jag är supernöjd med! Fattas något på väggar och någon mer möbel, men det kommer med tiden :o) Lillebror Bingman har varit och invigt det i veckan, svalt och skönt när det är sommarvärme, (vilket det inte är nu.. brr)
Välkommen in!

     


Bara att ringa och boka in sig, dubbelsäng och nyinköpt matta att värma fötterna på när det är kalla dagar. Har sytt hissgardiner idag till fönstren, har inte bestämmt mig ännu om jag är nöjd eller ej... svårt till så små fönster.

  

Annars så roar sig Daniel med att jobba, spela korpen, ha träningsverk, (otränad :o)). Rasmus roar sig med att spela boll, boll och boll. Passa, skjuta hårt, skjuta upp i taket, utspark, mm. Just nu behöver vi inga andra leksaker än en rund boll.... Bodil roar sig med att shoppa, sova, baka, sy, pyssla, promenera och vänta.


Kommentarer
Postat av: Mormor Inger

Vad fint det blev!

Jag bokar rummet till den tidpunkten när nya lilla Bingman ska komma. Då har jag tänkt att vara med Rasmus. Min semester börjar på tisdag. då kan jag komma så fort ni kallar på mig. Inställelsetid 2,5 timmar.

2009-06-04 @ 15:30:29
Postat av: Aspgatan

Undrar om vi ska boka in en weekend i sommar kanske? Svalt och skönt kan tänkas...

2009-06-05 @ 09:09:58
Postat av: Sandra

Va fixiga ni är. Jag tycker du ska vara nöjd med gardinen :)Jättefint!

Ha en trevlig helg!

//Sandra

2009-06-05 @ 13:53:23
URL: http://bmg20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0