Vi fikar mycket... (27:e juli)

De sista dagarna har spenderats hemma och vi har haft många trevliga besök på Mats Knuts. Fler potentiella flickvänner har varit och besökt mina smågrabbar! Alla fastnade inte på kort men tack för alla fina presenter som Olle har fått!
Nedan ses Tilde och Rasmus spela bandy.
På filten med Olle ligger en liten Örebro-tjej vid namn Felicia. Felicia med trevliga föräldrar campade i gästrummet för en natt.
  

Som sagt så har vi nog satt fikarekord denna sommar! Gött! // kram Bodil

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag känner mig brädad...

2009-07-28 @ 09:22:14
Postat av: Rasmus

Av att det finns så många fina tjejer eller att du har fått för lite fika :O)

2009-07-31 @ 20:19:22
URL: http://bingman.blogg.se/
Postat av: Hanna Östberg

Vänta bara tills jag kommer hem från staterna, har fixat lite silikon mm.

2009-08-01 @ 06:46:42
URL: http://emmavirginia.blogspot.com
Postat av: Maja

Det kan man undra. För nåt fika har jag heller inte sett skymten av...

2009-08-01 @ 07:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0