Still in Garp.. (4:e aug)

Fortfarande i Garphyttan... Idag har jag och Olle roat oss på egen hand! Vi drog till stan och åt lunch med mina kära kompisar Emma och Maria med två små tjejer. Alla 6 uppförde sig ypperligt under lunchen, det skulle väl vara vi vuxna som uppförde oss sämst då man sitter och visar tuttarna både här och där. Konstigt det där... Även igår var jag och Olle iväg och roade oss själva, denna gång hos min första riktiga kompis som jag träffade i lekparken när jag var 4 år.

Rasmus stackarn har fått stannat hemma hos mormor och morfar och tagit det lugnt då han har varit sjuk. Även Olle fick sin första förkylning, men han klarade sig rätt bra. Kan tänka mig att Rasmus kommer att "ge" Olle en hel del snor på köpet nu när dagis börjar.


Rasmus fick låna en sax av mormor, det var roligt tyckte han. Olle gillar läget i bakgrunden.

Idag när vi kom hem från en promenad förklarade jag för Rasmus att jag var trött i benen och att jag ville sitta i vagnen nästa gång. Det tyckte Rasmus var en rolig idé så han gick och hämtade skrindan och drog runt på mig några minuter. Skönt tyckte jag!


hejhej från Bodil




Kommentarer
Postat av: Helene

Hej vännen! Hoppas att du har det underbart nu under sommaren! Kul att du närmar dig hyttan ibland -titta gärna in! Jobbar ju kväll så är hemma fm.... Sköt om er alla! Kramar i massor!

2009-08-06 @ 11:00:05
URL: http://ia-helene.blogspot.com/
Postat av: Emma

Hej! Hoppas ni har det bra. Skönt att vara hemma hos mor och far ett tag. Och bli lite ompysslad. Vi har det bra, ska snart få massor av besök i flera månader. Så roligt! KRAM

2009-08-07 @ 16:13:22
URL: http://emmavirginia.blogspot.com
Postat av: Mormor

Jasså, var det synd om honom (Rasmus) när han fick vara hemma hos Mormor och Opa. "stackarn" hm, hm.

2009-08-08 @ 04:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0