Så fina och duktiga! (30:e aug)

Vilken helg, full med känslor! Ulrik fick sin rock-och sångfågel Anette! En hellyckad dag som bjöd på en fin vigsel i Gräve kyrka. Har ju själv varit nervös inför vigseln då Rasmus skulle vara brudnäbb. men ett ord som passar in på hur jag kände mig i kyrkan var stolt! Stolt över min bror, stolt över våra pojkar. Alla tre så fina på sitt sätt... Ulrik som såg så lugn och trygg ut, Rasmus som var så söt och duktig, Olle som låg och sov!!

    
Rasmus, Alma, Albert och Karin satt så snällt på sina stolar och plockade med rosenbladen. Det var bara Albert som tog nåt varv runt sina tjusiga föräldrar.

       
Bruden bjöd på en tårfylld låt i kyrkan som berörde alla, även Rasmus tyckte om alla fina låtar "mamma, ska de sjunga igen?" sa han från sin lilla stol längst fram i kyrkan.



Kvällen avslutades med garagefest!!

 


Kommentarer
Postat av: Inger

Håller verkligen med dig Bodil att du kan vara stolt! Även jag känner stolthet och glädje, för vilken dag det var. Allt klaffade så bra och alla var så fina. Och tack för alla fina kort du tar!

2009-08-31 @ 12:15:34
URL: http://bingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0