Semestertips och otränad (10:e aug)

Tänkte tipsa om ett bra semestertips om ni har vägarna förbi Örebro. Statsparken är värt ett besök. Bredvid parken finns det en ö som man kan åka roddbåt över (eller gå) och på ön kan man åka lilleputt tåget, titta på djur, åka bilar i en uppbyggd liten stad mm. Dessutom finns det en gigantisk lekpark och barnbassäng i parken. Att åka lilleputttåget kostade 15 kr, hur många turistställen har så låga kostnader??

       

Nu är jag träningssugen ,vill ut och springa och bli svettig. Både igår och idag har jag träningsvärk i kroppen. Efter vad kan man undra... jo brorsans blivande frus möhippa. Gick några ronder i sumobrottningsringen och det var jobbigt minsann. 1 vinst, några blåmärken och ett svullet knä blev resultatet efter det. Men nu har jag bestämmt mig för att det är dags att börja träna så smått efter graviditeten.


Jag och Olle hade en trevlig pratstund i soffan ikväll. // Bodil

Kommentarer
Postat av: poolarn

Det var det värsta. Jag har inget hört om den här bloggen. vad du är modern du min gamle poolare!

2009-08-11 @ 12:34:58
Postat av: Bodil

ja, tänka sig vad jag har blivit modern, har blogg, diskmaskin, microvågsugn och även en digitalkamera. Det var annat förr... Kul att du har hittat hit poolarn.

2009-08-11 @ 13:25:39
Postat av: Stina

Olle ser ut som Ulrik i miniatyr på det här kortet. Kram

2009-08-12 @ 18:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0