Imorgon blir det träningsvärk igen! (16:e aug)

Idag har jag avverkat mitt andra träningspass vilket var precis lika tungt som det första. Puh, men de måste ju göras dessa tråkiga första pass innan kroppen börjar komma igång. Sprang med grabbarna i cabben och det går utmärkt. Vi har köpt till ett "babysäte" som Olle sitter i. Ska ta kort på dem under nästa löptur när de sitter i vagnen. Efter löpturen drog jag med mig Rasmus ner i duschen och Olle fick sitta kvar i vagnen och sova. När vi kom upp efter duschen satt Olle glad och vaken och tittade sig omkring. Jämför med Rasmus som hade skrikigt som en tok....

Visst är det roligt att jämföra grabbarna med varandra. Väldigt olika är de i sättet tycker jag. Här får ni själva jämföra deras utseende. De första 2 korten är på Rasmus, ni ser datum på bilden hur gammal han är. (Född 1:a feb)
  
... och här kommer några liknande kort på Olle.
  

Vi har varit själva hemma i helgen då Daniel har varit på brorsans svensexa, de genomförde bl.a. en 7-kamp a la Cluft som Danken tog hem! Resultat nedan:
Höjd: 155cm
Längd: 4,80m
800: 2 min, 31 sek
Kula: 9,60 meter
Spjut: ca 25 meter
100m häck: 17,40sek
Diskus: ??

Det var allt! // kram Bodil


Kommentarer
Postat av: Jo

Snacka om att ha utvecklats som fotograf!

2009-08-17 @ 20:07:37
Postat av: Bodil svarar Jo

haha, tänkte faktiskt själv tanken när jag tittade på gamla kort från Rasmus. Inte alls så bra kort som på Olle. Syns!

2009-08-17 @ 22:03:53
Postat av: Stina

Att Danken var en sån jäkel på mångkamp.

2009-08-21 @ 14:06:08
Postat av: emma

impad av dankens resultat!!!

2009-08-23 @ 19:09:22
Postat av: Bodil svarar Stina och emma

ja det är tur man har en mångsidig norrlänning ;o)

2009-08-24 @ 13:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0