Fina Garphyttan (1:a aug)

Det var länge sedan jag var "hemma" så här mitt i sommaren när allt blommar och frodas i mina föräldrars gigantiska trädgårdsland. Har liksom inte tänkt på att det växer så mycket och stora frukter/grönsaker/bär mm, det har ju alltid känts normalt att det fanns där när man var liten. Nu när jag har min egen trädgård att hålla bukt på så blir jag imponerad av denna. Hur kan det bli så stora bär??? Det är så gott att gå och äta hela tiden!! Ärter, körsbär, hallon, de sista jordgubbarna, morötter, röda vinbär, svarta vinbär, blåbär mm.

       
Rosbilder från trädgården till pappa Daniel, Rasmus saknar dig!

I går drog Daniel vidare till Götet för att rocka till U2, men innan det hann vi med en grymt bra shoppingtur i stan (Örebro). Rasmus lämnades hemma så vi kunde gå i lugn och ro med en sovandes Olle i vagnen. VISA korten gick varma. Skönt att få några nya plagg i garderoben efter en graviditet! Har även hunnit med att träffa släkt och vänner, fler blir det kommande dagar!

Olle då, han mår fint. Vägde in på drygt 5 kg i tisdags. Han har lärt sig att spy, 3 spyor på en vecka... mao inget att klaga över :o). Stora leenden tycker han om att ge oss!

Rasmus rockar loss med kusin Albert. Fullt ös på den kusinen vill jag lova.



Godnatt!! // Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0