Ett lopp och några matcher (21:a maj)

Söndag kväll och en rolig helg till ända. Jag Lena och Jo åkte till vår kära vän Stina i götet. En vän som bor så långt bort som vi träffar för sällan. Men nu äntligen var det dags! Nytt hus och bebis fick vi äntligen träffa! På lördagen sprang jag och Lena Göteborgsvarvet och det var en ny upplevelse. Väldigt stor tävling och massor av folk, men vi fick en så fin tävling. Vi sprang ihop så gott som hela loppet och gick i mål på 1.53, det var vi nöjda med! 


Grabbarna har spelat fotbollsmatcher och haft roligheter för sig tillsammans med danken på kvällarna så det har inte gått någon nöd på dem! 

Båda tycker om att vara målvakt. Bilder från förra helgens match.

Förra veckan jobbade jag några dagar i Norge, Kristiansund. Ett fantastiskt fint ställe utvid kusten. Måste visa några bilder, men skönheten längs denna kust fastnade inte direkt på mina mobilbilder. 

Här åt vi middag en kväll. En ö längs atlantvägen, vilket måste åkas igen! Någongång....

Avslutar med en bild på vår lillebror. Sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0