Bollsporter ( 28:e jan)

Sitter och tittar på världscupen från Falun. Inte live utan från soffan. Orkade inte ta mig iväg till Falun trots att jag faktiskt vill. Vi har gjort så många andra aktiviteter de senaste dygnet så det räcker liksom. Jobbade nere i Växjö på torsdagen och på kvällen såg vi shl-match. Tåg hem på fredagen och Rasmus körde sin hockeyträning och Olle innebandyträning. 

Jag och Olle hejar i gyllehallen.

Vi åkte direkt från träningen till maserhallen där vi tittade på danken när han spelade inomhus cup i fotboll. De vann sina matcher och har slutspel idag. Sedan igår var det dags för innebandysammandrag för Rasmus. Tre matcher på hemmaplan för Rasmus, två vinster och en förlust. Daniel spelar sina slutspelsmatcher så idag är det liksom 

rätt skönt att få ett brake från allt vad lagsporter heter. Jag har det rätt skönt här i tv soffan och tittar på min favvo-sport. Och vad roar sig barnen med ??? Hockeymatch ipå fina isen i trädgården... mer lagsport..:o)

Förra helgen skottade vi fram grillplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0