Lite feber och astma

Söndagmorgon och så skönt med en ledig dag! Olle kraxar och har astma, men är på bättringsvägen. Det är bra att vi har en dag till att friskna till på innan skolan igen. Det blir inte mycket till vinterhelger. Idag hade vi tänkt slalom eller annan uteaktivitet, men det får nog vänta. Annars har helgerna bestått av innebandyhallar eller hockeyhallar. 


Monopolspel när Olle är sjuk.

Rasmus var på hockeysammandrag igår i Säter. Passade mig alldeles utmärkt att vara hemma med Olle! Jag hann ta mig en skidtur på morgonen innan de åkte, sedan var vi bara hemma och tog det bananas! Jag har jobbat mycket på slutet och inte tränat ens ett pass i veckan. Man mår ju så bra av att träna så igår när helgen närmade sig har jag lovat mig själv att det är skärpning på det! Tänkte faktiskt ha det som en nyårslöfte, men nu får det bli ett februarilöfte istället, nämligen träna 30 dagar i i sträck! 

Så här kan det se ut i tv soffan. Padd-familjen!

kortaste passet får vara 2 km löpning eller likvärdigt. Det kan tyckas som en konstig idé men det är sådana som kan få mig motiverad! Idag är kroppen öm, rivstart med gym på Friskis i fredags och så ett skidpass igår gör att otränade muskler värker! Idag är det dags för pass 3 av 30. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0