10 års kalas (5:e feb)

10 års kalas! Och vilket roligt sådant! Vi "köpte oss fria" från kalasbestyren och kalasade på Leos lekland. Måste säga att det var väldigt trevligt och jag var nästan piggare när kalaset var slut än innan jag åkte dit. Och det bästa av allt var att Rasmus gav kalaset båda tummarna upp! 


Olle spelade innebandysammandrag i Mora igår. Han kom hem med tre vinster och en bra dag. Själv stannade jag hemma i min ensamhet. Försökte jobba ikapp några timmar, på tok för mycket på jobbet nu när vi är mitt i en fabriksflytt. Jag vill verkligen inte jobba för mycket men just nu har jag svårt att välja det. Hoppas på rekryteringar om ett par månader

Tyvärr är helgen slut nu... på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0